Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ AGB NEALSEN ME ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ
Η #ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ #ΑGB_Nealsen ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ... ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!
Τον Απρίλιο του 2006 η AGB Hellas κατηγορήθηκε για 17 μαύρες τρύπες τηλεθέασης..
Στο δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ 1 04 2002 Πολυπλοκή συμφερόντων στην τηλεοπτική και διαφημιστική αγορά με επίκεντρο τη μοναδική εταιρεία μέτρησης στην Ελλάδα AGB (Nielsen), αποκαλύπτει το πόρισμα - καταπέλτης της εισαγγελέως Ελένης Τουλουπάκη, το οποίο αποκάλυψε χθες στο σύνολό του η τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Όπως σημειώνει η εισαγγελέας, η διαπλοκή της AGB με διαφημιστικές επιχειρήσεις ήταν έντονη και ουσιαστική ήδη από το 2002, ενώ επισημαίνεται ότι η μετοχική σύνθεση της εταιρείας δεν πληροί τις προϋποθέσεις του σχετικού νόμου, καθώς δε διέθετε την απαραίτητη επιχειρηματική και οικονομική αυτοτέλεια σε σχέση με διαφημιστικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με το πόρισμα, μέτοχοι της AGB ήταν τέσσερις διαφημιστικές εταιρείες (η μία πολυεθνική), οι οποίες κατά διαστήματα αυξάνονταν, ενώ ο μέτοχος της AGB με 18% Στ. Λεούσης φέρεται να έχει το 52% διαφημιστικής εταιρείας και το 42% η σύζυγός του. Κύριος μέτοχος της AGB Hellas είναι η TAM Holding ΒU με 77%.
Παράλληλα, υπό εισαγγελική διερεύνηση είναι και τυχόν ποινικές ευθύνες του τμήματος ελέγχου και διαφάνειας του Εθνικού Συμβουλίου Ραραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) για πλημμελή έλεγχο των δηλώσεων οικονομικής και επιχειρηματικής αυτοτέλειας της εταιρείας.
Ακόμα, το πόρισμα αναφέρεται σε 17 περιπτώσεις μη ορθής καταμέτρησης της τηλεθέασης, με χαρακτηριστικότερη έως τραγελαφική αυτήν ενός τηλεθεατή, ο οποίος εμφανίζεται να παρακολουθεί τηλεόραση επί 38 ώρες σ` ένα 24ωρο!
Στο δείγμα των μετρήσεων της AGB, εμφανίζεται ως τηλεθεατής παιδί μόλις τριών ετών, ενώ σε άλλη περίπτωση εμφανίζεται ένα από τα «μηχανάκια» της εταιρείας εγκατεστημένο σε σπίτι, το τηλέφωνο του οποίου ανήκει στην AGB.
Σημειώνεται ότι για το πρωί της Δευτέρας 3 Απριλίου, έχει οριστεί συνάντηση των εκπροσώπων των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, προκειμένου να εξετάσουν τα νέα δεδομένα. Πηγή: skai.gr
#ΑΠΑΤΗ #AGB # AGB_Nielsen #Nielsen_Media_Research
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια